saya cinta awak ! auwww =P



Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

AKU SUKA DIA ..


6 April 2012 , genap sebulan yana mengenali si DIA .
8 April 2012 pula , genap sebulan yana tak jumpa si DIA . hanya dapat mendengar suaraNYA jee . 
takpe , bak kata org sabar itu separuh drpd iman . apapun , kalau ada jodoh tak ke mana . 
actually , yana bukannya COUPLE pun dengan si DIA . masing-masing masih mengenali antara satu sama lain . maklum lah , kami kenal pun semasa pergi kem peringkat negeri di Pusat Koko JB . yana dari daerah Pontian . si DIA dari daerah Mersing . jauh kann ? 

kadang-kala yana kesedihan disebabkan beberapa perkara then si DIA lakukan sesuatu agar yana mengukirkan senyuman walaupun si DIA tak nampak . 
apapun bak kata si penceramah 'KAWAN BAIK' yana , lebih baik BERKAWAN drpd COUPLE . sbb kalau kita COUPLE , then putus terus tak berkawan + kita terus perasaan BENCI uh muncul kan ? kalau kita BERKAWAN , apa-apa pun kita still berhubung + cerita masalah atau kesedihan kita kan ? so , kesimpulannya . COUPLE boleh tapi janganlah sampai sikap kita berubah ke perkara-perkara NEGATIF . 
bak kata ustaz kesayangan yana pula , kalau seorang LELAKI tuu sayangkan kita . dia akan MENJAGA KESELAMATAN + MARUAH kita dan diri dia sendiri , dia TEGUR kita kalau sesuatu benda yang kita lakukan salah . senang kata , carilah LELAKI yang SOLEH . dan jadilah wanita/perempuan yang SOLEHAH ;)

sedikit ungkapan dari satu lagu :
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you

Dalam pada I gembira
Sometimes I feel so sad juga
But I always want you to be mine forever
Please be mine forever =)


yana akan sentiasa ingat awak , walaupun kita berjauhan . yana juga akan ingat semua pesanan awak yaw ! seriously , yana RINDU awak FIQ ! :(

                           

;P

suka hati korang lah nak kata yana ni apa . yana just nak korang bayangkan apabila seorg LELAKI buat korang JATUH pada si DIA , korang akan sayang sangat-sangat kat si DIA then jaga perasaan dia betul-betul kan ? so , mcm tuu lah juga perasaan yana sekarang . jadi , yana harap korang FAHAM perasaan yana . walaupun yana sesekali / sentiasa menyakiti hati korang . 

sebelum mengakhiri entry kali ini , yana minta MAAF sangat-sangat pada para pembaca sekalian sekiranya ada yang menyakiti hati anda semua . yana just nak luahkan apa yang yana rasakan selama ini . terima kasih kerana anda sudi membaca segala luahan hati yana .
TERIMA KASIH juga kerana anda sudi melawat blog yana yang tidak seberapa ini . yana tidak seHOT korang , tapi . yana SPOORTING untuk korang ! tak nak sombong-sombong ok ? ;)

papai ! sayang korang semua =)