merentas desa 2012 ;)

minggu pertama persekolahan berjalan seperti biasa . pembelajaran pun ok !
sabtu minggu kedua bulan 1 , 14.1.2012 (sabtu) merentas desa peringkat sekolah .
yana rasa merentas desa sekolah yana terlalu awal buat kott . tapi , disebabkan cikgu-cikgu mencari atlit-atlit baru . tu sbbnya kott . lagipun bulan 2 (kalau tak salah) kena hantar wakil untuk merentas desa peringkat daerah Pontian . maklumlah , atlit-atlit bawah 18 semakin berkurang disebabkan atlit-atlit ting 5 (2011) dah habis sekolah tu sebabnya cikgu buat merentas desa peringkat sekolah awal ..

tahun 2012 , setiap org usia semakin meningkat termasuk juga yana . tahun ni 16 tahun . jadi , untuk kategori sukan pun dah berubah . kategori bawah 18 tahun . so , laluan untuk merentas desa peringkat sekolah pun berbeza kan ? semakin jauh dan panjang . so , tak payah nak komen mcm-mcm . hee =D
badan kecil , jgn ingat umur pun semakin kecil . haha ;)

sepanjang yana tak sempat , terlupa nak ambil gambar . sebab semuanya khusyuk sangat dengar lagu sambil lari . semua 'cucok' earfone kat telinga masing . tu yang sampai tak sedar dah sampai garisan penamat . tau-tau je dah sampai sekolah then tetiba baru ingat nak ambil gambar . haha =.=

kepenatan dan kehausan . hehe 
mix , gamba sukan tahun lepas . hikhik 

saya sayang mereka semua ! <3
tak kira masa suka mahupun duka mereka sentiasa memahami yana ;)
touching tetiba . haha 
al-maklumlah , semua dah tak satu kelas . apa yg berlaku kat kelas mereka semua tak tau ..
we are best friends forever n ever ! 
lovethemverymuch <3

yana minta maaf sekiranya ada kekurangan . pape pun yana tak seHOT korang . 
TAPI yana seCOOL untuk korang . tak nak sombong-sombong ok ?
tata =..=